Introduktion Bror Armand

 
Efter mycket funderande på hur jag skulle komma vidare i min resa som entreprenör så landade jag i beslutet att starta en blogg! Anledningen till detta ska jag beskriva här nere men först vill jag bara presentera mig!
 
Välkommen!
 
Mitt namn är Fabian. Jag är född -91 och är butikssäljare i dags läget. Jag älskar att starta nya projekt och är alltid taggad på nya grejer. Jag gillar att fotografera, vara med vänner, spela tv-spel och motivera andra att starta förändring i livet. Det är nyckeln för mig. Att förändras, utvecklas och skapa sig det livet som man alltid drömt om. Det är i störta allmänhet just det den här bloggen kommer att handla om! Min egna och andra i min omgivnings personliga utveckling. Det brinner jag för. Sen har jag massor av ideer och projekt jag kommer att nämna i bloggen och uppdatera hur det går etc. men stora fokuset ligger på Utveckling!
 

 
Så hur kom jag fram till just att jag skulle starta en blogg? Vad är mitt mål med detta och varför ska du bry dig? Mitt mål med bloggen är att bli mer strukturerad, skriva om mina svagheter, hur jag aktivt jobbar med dom, och att interagera dig som läsare så att du får en tankeställare eller utvecklas i din resa. Så kortfattat är målen med bloggen som följer: 
 
  • Bli mer strukturerad i mitt liv.
  • Skriva om styrkor och svagheter samt hur jag aktivt arbetar med dessa för att bli mitt bästa jag.
  • Motivera mina läsare att göra samma sak som jag eller utvecklas på sitt sätt.
  • Interagera mina läsare på ett naturligt sätt där frågor ställs i varje inlägg för att skapa en process hos läsaren själv så att förändring kan ske i deras liv.
 
Detta är mina initiala mål. Jag kommer inte lägga till fler innan dom här sitter. För jag har för mycket erfarenhet av att ta på mig för mycket i början och krasha efter 2 veckor för att göra det igen. Det är faktiskt ett av ämnena jag kommer skriva om här rätt snart så häng kvar och bokmärk gärna bloggen.
 

 
Så HUR kommer det här gå till?
 
Jo, jag tror ett "inläggsmönster" är bland det viktigaste som finns i ett sånt här medium. Så därför har jag bestämt att från och med Tisdag den 30 Juni 2015 och framåt kommer jag att skriva ett inlägg varje; Tisdag, Torsdag och Söndag. Det här är mitt commitment till er som läsare. Kommer det inte upp ett inlägg på dom här dagarna så tar ni bort den här bloggen från er feed, bokmärkeslista och dyl. Jag vill inte att ni ska bli besvikna på att de inte finns nått att läsa när ni går in på torsdag. Då vill jag hellre att jag får skit för det och att ni slipper se mig misslyckas. Så det är mitt mål och det sitter i sten från och med idag! Okej. Då vad det klart. 
 
Jag tror 100% på att interaktion är något som får läsaren, alltså dig, att stanna kvar! Vissa ämnen kräver inte så mycket input från konsumenten. Men när de gäller utveckling på ett personligt plan så är det extremt viktigt. Om jag blir en motivatör och inspiratör för dig så är det viktigt för mig att du känner att du är med på resan. För det är din resa och endast din! Jag vill att du kommer ihåg det. Ingen kan säga nått annat. Och om dom gör det så strunta helt i dom. Utan att vara otrevlig såklart. Det leder ingen vart.
 
Ett sätt att interagera med mig som person och brorarmand.com som blogg är att följa mig på instagram. Jag har inget initiellt inläggsmönster för @brorarmand men jag kommer definitivt ha ett i slutändan. Så i början kan de bara vara trevligt att ha i sin feed. Sprid den gärna.
 
Mitt andra sätt är att skriva i kommentarsfältet till varje inlägg. Sånt ryser jag av. Jag älskar att få feedback på något som är bra och även något som är dåligt. Skriv gärna mest bra saker. I början. Negativitet kan inte få finnas på den här bloggen. Så oavsett vad du ska säga så säg det trevligt och artigt. Varje inlägg kommer följas av en fråga man kommer kunna svara på och diskutera i kommentarerna. Jag kommer självklart att svara på alla som skriver något. Som sagt så älskar jag gensvar och feedback!
 

 
Nu ska jag inte skriva något mer. Utan jag ska låta dig ge mig input. Precis som jag nyss sa så vill jag att varje inlägg ska följas av en fråga. Den bästa frågan jag kan komma på till det här inlägget är:
 
Vad drömmer du om?
 
Det är kanske en skit svår eller super lätt fråga beroende på hur långt din egna personliga utveckling har gått hittills. Jag vet bara att jag har själv svårt att svara på den. Men en sak kan jag säga. Jag drömmer inte om att jobba i butik!
 
Jag ser fram emot ditt svar på frågan.
 
 
Ha en super trevlig afton så hörs vi på torsdag
1 åsikt
Mackan

Kul initiativ!
Önskar dig lycka till och väntar på intressant läsning i fortsättningen.

Som svar på din fråga.
Mästare över min egen tid och hur jag distribuerar den.

Svar: Tack för att du tog dig tid att läsa och till och med svara på frågan! Jag hoppas jag kan skriva inlägg som kanske kan inspirera till förändring så att du kan komma lite närmare ditt mål. :)
Fabian Forsström